De facturen voor de contributie 2012 zijn de deur weer uit, zowel aan de leden die gewend zijn zelf te betalen als aan de leden die de club gemachtigd hebben het van hun rekening af te halen. Op alle facturen staat de volgende tekst:
"U wordt verzocht bovenstaand bedrag, onder vermelding van factuurnummer en lidnummer, binnen 30 dagen over te maken op
bankrekeningnummer 5022919."
Omdat deze tekst per abuis ook op de incasso factuur is afgedrukt, kan er verwarring ontstaan.
De facturen die in het incassobestand naar de bank gegaan zijn, zijn te herkennen aan een acceptgiro onderaan de factuur, waar geen bedrag op ingevuld is. Ook staat er in de omschrijving het woord Incasso genoemd. Degenen die zo’n factuur ontvangen hebben, hoeven niets te doen. Mochten zij toch al betaald hebben, zullen wij er voor zorgen dat het teveel betaalde bedrag terugbetaald wordt.
De rest van de tekst op de factuur geldt natuurlijk voor iedereen die betaald heeft.
"Ongeveer 14 dagen na uw betaling kunt u uw EGA handicapkaart, GVB of lidmaatschapskaart 2012 afhalen bij het secretariaat.
Met vriendelijke groet,
Het Bestuur"